Trainingen tot en met 18 jaar beginnen op 5 mei

Na een langere tijd van volledige sluiting en niet kunnen sporten gaan we weer trainen.
Maar wel bij AV Gouda, we zijn heel blij dat we ivm de renovatie van onze baan bij onze collega verenging in Gouda mogen trainen.

Met dit protocol (zie bijlage) is het de bedoeling dat iedereen die weer mag sporten, dit op een veilige en gezonde manier kan doen. Hiervoor zijn duidelijke afspraken nodig die hieronder in dit document beschreven staan. De komende periode wordt een spannende voor de samenleving als geheel, maar ook voor Sportclub Reeuwijk in het bijzonder. De sportclubs zijn de eerste die weer open mogen en daar hebben wij ons goed op voorbereid.

Dit artikel betreft de eerste fase van het opschalen van de trainingen. Deze regels worden dus gaandeweg verder aangepast, in lijn met de maatregelen van de Rijksoverheid, RIVM en de Atletiekunie. Het protocol en de bijbehorende documenten (zie bijlages) zijn van toepassing per dinsdag 5 mei 2020 tot nadere berichtgeving, tenzij anders aangegeven.

Alle pupillen en junioren tm 18 jaar trainingen worden per dinsdag 5 mei 2020 hervat conform onderstaand schema op de baan van AV Gouda.

TijdstipDinsdag (vanaf 5 mei 2020)TrainersCategorieaantalBestuurslid aanwezig
17:00 – 18:00D, C en B pupillenMarije – LoesD en C pup8Christy
  Sjoerd – TessB pup5Christy
18:15 – 19:15A pupillenMarije – RobinA1 pup9Christy
  Ronald – WesselA2 pup11Christy
19:30 – 20:30/21:00Junioren D,C, B A tm 18 jaarstart Ronald, Ben de JongJunioren9?
19:30 – 20:30/21:00Junioren D,C, B A tm 18 jaarDaphne DroogJunioren9?

Voor indeling van de groepen zie een andere bijlage bij deze mail.

Je mag alleen op de aangegeven dag en tijdstip komen trainen.

Afmelden op de pupillen app of de junioren app voor maandag 17:00 uur is VERPLICHT!

Niet afgemeld en niet komen kan NIET, dan krijg je een waarschuwing van de trainer of de coördinator. Afgemeld en toch komen, mogen we je niet toelaten.

Neem gewoon een bidon mee en alleen jij drinkt uit die bidon en raakt hem aan, MAAR met je NAAM erop!

We hebben mooi weer gehad de afgelopen tijd, maar nu is het weer iets minder, neem dus regenkleding mee (in een tas met naam erop) er staat een tent voor de kantine, zodat de tassen droog blijven.

Je blijft in je groep bij dezelfde trainer, tenzij de trainers aangeven dat het anders wordt.

Wanneer een trainer niet aanwezig is, wordt deze vervangen door Ronald of Christy.

We starten in de mei vakantie en bekijken het tot aan de zomervakantie. Mocht het kunnen en er animo voor zijn, kunnen we kijken of we in de zomervakantie door gaan. Dit gaat allemaal in overleg met AV Gouda. Onze baan is naar verwachting tot half september niet toegankelijk.

BELANGRIJK VOOR ALLE ATLETEN, TRAINERS EN COÖRDINATOREN:

1GEEN OUDERS/VERZORGERS BINNEN DE HEKKEN
2HOUD 1,5M AFSTAND ONDERLING (BEHALVE PUPILLEN)  MAAR WEL TEGENOVER TRAINERS EN COÖRDINATOREN.
3WE GEVEN GEEN HAND(EN)
4WE ZITTEN NIET AAN ELKAAR
5WE GAAN VAN TEVOREN THUIS NAAR HET TOILET
6WE GAAN DIRECT NAAR ONZE TRAINER
7WE WASSEN THUIS GELIJK DE HANDEN NA HET TRAINEN
8WE DOUCHEN GELIJK THUIS NA HET TRAINEN

We zien jullie graag op dinsdag 5 mei in Gouda.