Drukbezochte nieuwjaarsreceptie

Vrijdag 3 januari was de kantine van SC Reeuwijk het toneel van de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Vanaf half twee hadden de pupillen en D-junioren hun eigen nieuwjaarsfeest. De ouders van de kinderen hadden voor een heerlijk buffet gezorgd waar de kinderen heerlijk van gegeten hebben. De leiding heeft nog verschillende spelletjes met de kinderen gedaan. Eind van de middag werd in het bijzijn van de ouders de jaarprijzen uitgereikt. Tot pupil van het jaar zijn gekozen Noor van den Heuvel en Rick Kuijper. De winnaars van het prestatieklassement waren Daan Groeneweg en Noor van den Heuvel.
Vanaf 19.00 uur stroomde de kantine vol met atleten en leden om elkaar het beste te wensen voor 2020. Om half acht begon de voorzitter zijn praatje met een terugblik op 2019 en een vooruitblik op 2020. Sinds jaren hadden we weer een atlete die op een NK een podiumplaats heeft behaald. Tirza van der Wolf is op het NK senioren op de 5000 meter op een derde plaats geëindigd.  Hij noemde de drie belangrijkste wedstrijden die door SC Reeuwijk zijn georganiseerd. En dat deze wedstrijden door de inzet van de vele vrijwilligers weer een groot succes zijn geworden. Zonder deze vrijwilligers zouden de wedstrijden niet zo soepel verlopen zijn. De voorzitter blikte ook vooruit op 2020 met op zaterdag 21 maart de 68e VosPlan Reeuwijkse Plassenloop, zaterdag 28 maart de openingswedstrijd en op zaterdag 11 april de eerste wedstrijd van de ZHM pupillencompetitie. Na de speech werd er getoost op een goed, gezond en sportief 2020. Na de toost ging de voorzitter over tot de uitreiking van de jaarprijzen. Ko Heij werd in het zonnetje gezet, hij ontving de Koos van de Bunt Trofee voor de vrijwilliger van het jaar 2019.

JAARPRIJZEN 2019 ATLETEN SPORTCLUB REEUWIJK

PUPIL VAN HET JAAR: Noor van den Heuvel en Rick Kuijper
AANMOEDIGINGSPRIJS C/D JUNIOREN: Adina Bron en Milan Hoogeveen
PRESTATIEBEKER A/B JUNIOREN: Robin Droog